Відбулося засідання методичного об'єднання «Математична скарбничка»

 17 листопада в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» пройшло чергове засідання міського методичного об’єднання «Математична скарбничка». На ньому були присутні 16 слухачів із дошкільних закладів міста. 


Тематика засідання була присвячена ознайомленню  дітей  старшого дошкільного віку з структурою задачі (розумінню, розв’язанню тощо).


Для слухачів було проведено відкритий перегляд заняття «Ми вміємо розв’язувати задачі». Вихователь старшої вікової групи - Слюсар Тетяна Степанівна продовжувала давати уявлення дітям про структуру задачі, на дієвих, доступних прикладах дала зрозуміти прості відмінності задач від розповіді, бесіди тощо. 


У самоаналізі, який Тетяна Степанівна зробила після закінчення заняття,  увагу було звернуто на особливості подачі матеріалу дітям, врахуванню їх індивідуальних особливостей. Вихователь зазначила, що важливим є прийом візуалізації простих арифметичних дій дітей, вправляння, подача матеріалу від простого до складного тощо.


Слухачі обговорили заняття та вказали на високий методичний рівень його проведення, підготовчу роботу, вміле поєднання методів та прийомів.


З консультацією-презентацією «Навчання старших дошкільних рішення арифметичних задач» ознайомила присутніх вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 5 «Джерельце» Михайлинина Оксана Миколаївна.   


Для присутніх був запропонований міні-тест на розуміння поняття задача та її структурних елементів. 


Наостанок було вироблено рекомендації. При формуванні математичних уявлень, розвитку логічного мислення старших дошкільників при навчанні складанню та розв’язуванню сюжетних задач, педагогам дошкільних навчальних закладів 

рекомендуємо:


1. Продовжувати створювати дидактичні умови для практичного застосування пізнавальних логіко-математичних компетенцій дітей на заняттях, у різних життєвих ситуаціях.


2. Продовжувати забезпечувати відповідність форм і методів навчання віковим та індивідуальним особливостям дошкільників.


3. Розробити перспективне планування на навчальний рік із навчання дітей складанню та розв’язуванню сюжетних задач. 

Оставить комментарий

Комментарии: 0