Пройшло засідання методичного об'єднання «Музичний вернісаж»

30 вересня 2015 року пройшло засідання міського методичного об’єднання «Музичний вернісаж».

Відкритий перегляд заняття провела Лук’янова Людмила, музичний керівник дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 5 «Джерельце». 

Музичний керівник під час заняття використала елементи технології  Карла Орфа. 

Старші дошкільники залюбки  виконували різноманітні  музичні вправи,  масажні таночки, подорожували з "вітерцем". Малюки з захопленням гралися в оркестрові ігри «Веселе коло», «Музичні склянки», «Танок ляльок».  

Досить вдало було поєднано використання класичних музичних творів, пісеньок, логоритмічних вправ тощо. 

Колеги, музичні керівники  дошкільних навчальних закладів міста  подякували за заняття Людмилі Володимирівні, обговорили методику його проведення, скористалися практичним матеріалом, який надала музичний керівник.

Слухачі обмінялися зразками Плану роботи музичного керівника. На останок було вироблено проект рекомендацій засідання. 


1.    Використовувати в музичній діяльності дітей дошкільного віку різні підходи та організаційно – методичні засади, які передбачають формування  музичних здібностей за допомогою різних оздоровчих технік.

2.     Продовжити втілювати в роботу з дітьми нові інноваційні методи та прийоми  щодо  пропагування  здорового способу життя.

3.    Продовжити вивчення передового досвіду з оздоровлення дітей, відбір та впровадження ефективних інноваційних технологій і методик в музичному вихованні дошкільнят.

0 Comments

Зі святом!

0 Comments

Пройшло настановче засідання методичного об'єднання  «Управлінський діалог»

22 вересня пройшло настановче засідання міського методичного об’єднання (далі ММО) «Управлінський діалог».

 

На ньому були присутні завідувачі, вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів міста, провідний спеціаліст по роботі з дошкільними навчальними закладами відділу освіти  Васянович О. В.

 

Керівник ММО – Кириленко Тетяна Валентинівна  ознайомила присутніх із порядком денним. Були озвучені питання:  про  лист  Міністерства освіти та науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2015-2016 н. р.; про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2015-2016 н. р.; про гранично допустиме навантаження на дитину у дошкільному навчальному закладі (Наказ Міністерства освіти та науки України від 20.04. 2015 року).

 

Останнє питання жваво обговорювалося серед слухачів. Зійшлися на думці про те,  що  в зазначеному нормативному акті педагогів орієнтовано на гранично допустиме навчальне навантаження і нема чітких вказівок про обов’язкове проведення тих чи інших видів занять у  такій кількості. Перевантаження дітей є неприпустимим.  

Звісно, кожен заклад обирає собі чи блочно-тематичну форму організації освітнього процесу, чи інтегровані заняття, чи комплексні заняття тощо.  

 

Методист із дошкільної освіти Славутицького міського методичного центру Ірина Терещенко ознайомила присутніх із роботою Всеукраїнськоюї неприбуткової громадської  організації «Асоціація працівників дошкільної освіти». Розповіла про засади роботи, означила  мету діяльності Асоціації, як вона влаштована тощо. 

 

Слухачам було запропоновано проект плану роботи міського методичного об’єднання. Було вироблено проект рекомендацій засідання та схвалено план роботи ММО. 

0 Comments

Інституту спеціальної педагогіки НАПН України потрібна допомога!

Шановні колеги! До нас звернулись працівники Інституту НАПН України з проханням допомогти зберегти канал для проведення он-лайн вебінарів. Текст листа наведений нижче. Звертаємось до всіх членів Асоціації, наших колег та зацікавлених у цій темі людей: керуючись інструкціями, вказаними в листі, просимо підписатися на канал Інституту та поширити інформацію серед Ваших знайомих. Дякуємо!

 

Шановні колеги! Для технічного забезпечення проведення он-лайн вебінарів  в прямому ефірі НЕОБХІДНО збільшення кількості підписаних осіб на  канал Інституту.

 

На сьогоднішній день інформацією з нашого каналу на постійній основі цікавиться лише 19 осіб, серед яких не має ні одного співробітника  інституту.

 

Якщо не вдасться переконати провайдера в тому, що нашу інформацію в прямому ефірі потребує широке коло користувачів, то ми ВТРАТИМО! можливість проведення он-лайн заходів

 

Для того щоб ПІДПИСАТИСЯ на канал  - потрібно зайти на будь-яке наше відео та під ним натиснути кнопку "Підписатись". (відео-приклад)

 

ВЕЛИЧЕЗНЕ ПРОХАННЯ ДО ВСІХ ПІДПИСАТИСЯ ТА ПОШИРИТИ ІНФОРМАЦІЮ СЕРЕД ЗАЦІКАВЛЕНИХ ОСІБ

 

Щиро всім ДЯКУЮ !!!!!

 

З повагою, Ірина Гудим!

0 Comments

Пройшло настановче засідання міського методичного об'єднання «Музичний вернісаж»

11 вересня в дошкільному начальному закладі (яслах-садку) № 4 «Марите» пройшло настановче засідання міського методичного об'єднання «Музичний водограй».

 

Голова засідання, музичний керівник Сидоренко І. Л., ознайомила з Переліком літератури до викорисання в освітньому процесі у 2015-
2016 н. р. 


Слухачам запропонували проект плану роботи на 2015-
2016 н. р. Засідання, практичні заняття пройдуть  пройдуть у дошкільних навчальних закладах № 5 «Джерельце» (жовтень),  
№ 8 «Теремок» (лютий).


Слухачі виробили проект рекомендацій засідання.   

0 Comments

Пройшло настановче засідання методичного об'єднання «Математична скарбничка»

10 вересня пройшло настановче засідання міського методичного об'єднання «Математична скарбничка».  На ньому були присутні слухачі з усіх дошкільних навчальних закладів міста. 

 

Новообраний голова ММО – Яковчук Лариса запропонувала загалу проект плану роботи на 2015-2016 н. р. Також слухачі  ознайомилися з переліком навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти та науки України. 

 

Слухачі жваво виконали запропоновану  математичну хвилинку для розуму. Було прийнято рекомендації засідання.   

0 Comments

Про конкурс малюнків

Запрошуємо дошкільні навчальні заклади міста долучитися до конкурсу. Положення про вернісаж дитячих малюнків «Чарівний дивосвіт барв енергозбереження» додаємо.


1.    Загальні положення

Організаторами вернісажу дитячих малюнків «Чарівний дивосвіт барв енергозбереження» (далі – вернісаж) є відділ освіти виконавчого комітету Славутицької міської ради та міський методичний центр відділу освіти.

2.    Мета та завдання вернісажу

2.1.    Метою вернісажу є інформаційно-методична та культурно-освітня підтримка впровадження заходів Програми формування енергетичної та кліматичної свідомості славутичан в рамках реалізації Плану дій Грантового Проекту Європейської Комісії в м.Славутич «Пілотний проект з реалізації Плану дій сталого енергетичного розвитку м.Славутич до 2020 року – здійснення термомодернізації 2-х муніципальних об'єктів бюджетної сфери» (далі – Грантовий проект ЄС).

2.2.    Завдання вернісажу: 

  • формування системи знань та екологічної культури дітей дошкільного віку стосовно відповідального ставлення до природи як універсальної, унікальної цінності, привернення уваги до збереження природних ресурсів (тепла, світла, повітря, води, лісу тощо); 
  • виховання мотивів, потреб, звичок екологічно доцільної поведінки як показника духовного розвитку особистості, пропагування активної життєвої позиції сучасного європейця, мотивація практичних дій до раціонального використання ресурів, енергозбереження;
  • пропагування, популяризація енергоефективності, впровадження енергозберігаючих технології як на підприємствах, так і в своєму житлі з метою економії фінансових та енергетичних ресурсів;
  • виявлення та підтримка активних, талановитих дітей, залучення їх до творчої діяльності;
  • стимулювання професійної активності педагогів. 

3.    Порядок і терміни проведення вернісажу

3.1.    Вернісаж проводиться протягом 2015/2016 навчального року в ІІ етапи:

  • І етап (відбірковий). Проводиться на локальному рівні в кожному дошкільному навчальному закладі міста до 01.12.2015 року;
  • ІІ етап  (міський). Триває з 01.12.2015 до 29.01.2016 року. Останній день подання малюнків – 29.01.2016 року.

3.2.    Для проведення І та ІІ етапів утворюються відповідні оргкомітети вернісажу.  Його склад затверджується наказом керівника закладу. 

3.3.    Оргкомітет ІІ етапу:  Старовойтова А. О., завідуюча міським методичним центром, Терещенко І. А., методист з дошкільної освіти міського методичного центру, Корчак Д.О., менеджер з комунікації Грантового проекту ЄС. 

3.4.    Оргкомітет та його повноваження:

  • доводить до відома навчальних закладів Положення про проведення вернісажу;
  • визначає пам’ятні подарунки та організовує висвітлення ходу вернісажу в засобах масової інформації та на сайті міського методичного центру, його ресурсах-супутниках, веб-ресурсах Грантового проекту ЄС.

3.5.    Результати вернісажу узагальнюються в електронний та друкований каталоги, відео презентацію, розміщуються на веб-ресурсах Грантового проекту ЄС, веб-сторінках з енергозбереження веб-сайтів установ та закладів міста, веб-сайті міського методичного центру. Дитячі роботи не рецензуються і не повертаються.

3.6.    Дитячі роботи та заявки на участь у вернісажі подаються до організаційного комітету ІІ етапу вернісажу до 29.01.2016 року.

3.7.    Роботи супроводжуються заявкою, що містить такі дані: прізвище, ім’я, вік дитини повністю: день, місяць, рік народження  та вікову категорію: 5-6 р., 6-7 р., назву роботи, дошкільного навчального закладу, а також повністю П.І.Б. педагога чи особи, яка підготувала дитину. 

4.    Учасники   вернісажу  

До участі в вернісажі запрошуються вихованці дошкільних навчальних закладів. Вернісаж проводиться за двома віковими категоріями: перша – 5-6 років; друга – 6-7 років.

5.    Вимоги до робіт та їх оцінювання

5.1.    Дошкільні навчальні заклади до оргкомітету ІІ етапу подають не більше трьох робіт від кожної вікової категорії за вибором закладу. Загалом подається не більше шести робіт. 

5.2.    Роботи можуть виконуватися гуашшю, фарбами, олівцями тощо. Тло роботи обирається самостійно.

5.3.    Малюнки приймаються лише у стандартному розмірі  21 х 30 см. (у форматі А4), без рамки та паспарту. 

5.4.    До участі у вернісажі можуть надаватися індивідуальні та колективні роботи. 

5.5.    До кожної  роботи має бути прикріплена друкована інформація на аркуші паперу 4 х 8 см., 11 шрифтом Times New Roman,  через 1, 0 інтервали. У ній зазначають: назву роботи, ім'я та прізвище дитини, вік дитини повністю (5 років, 4 місяці 2 дні), номер та назву закладу освіти, ім'я, по батькові та прізвище педагога чи особи, яка підготувала дитину, місце її роботи. Ця  інформація розміщується на роботі з правого боку малюнка, внизу.

5.6.    Якщо оргкомітетами дошкільних навчальних закладів будуть порушені вимоги до робіт, то оргкомітет ІІ етапу автоматично їх не прийматиме до участі у фінальному вернісажі. 

6.    Нагородження учасників 

6.1.    На підставі рішення оргкомітету вернісажу учасники нагороджуються «Дипломом учасника вернісажу» та подарунками.  Окремі малюнки та (або) навчальні заклади можуть бути відзначені спеціальними дипломами та подарунками. Колективні роботи відзначаються одним подарунком. 

6.2.    Педагоги, які підготували учасників ІІ етапу нагороджуються подяками.

0 Comments

Пройшло настановче засідання методичного об'єднання «Диво-гра для малюка»

На настановчому засіданні міського методичного об’єднання (далі ММО) «Диво-гра для малюка», що пройшло 09 вересня в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) № 5 «Джерельце» було представленого новообраного керівника Ткаченко Світлану Василівну. 

 

Для слухачів було подано інформацію про основні завдання роботи ММО, рекомендовану літературу до використання в освітньому процесі у 2015-2016 н. р.


Присутні схвалили  план роботи ММО на 2015-2016 н. р. Було обрано секретаря ММО. 

 

На засіданні Терещенко Ірина, методист із дошкільної освіти міського методичного центру вела мову про те, що специфікою роботи даного ММО є попередньо відзняте відео-заняття для слухачів, а не проведення відкритого перегляду заняття «тут і тепер».  

 

Слухачі виробили рекомендації:

1.    Використовувати у навчально-виховному процесі схвалені комплексні і парціальні програми та навчально-методичні посібники, рекомендовані Міністерством освіти та науки України.

Термін: постійно

Відповідальні: слухачі ММО

2.    З метою модернізації навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі реалізувати творчий потенціал кожного педагога на заняттях із художньо-продуктивної діяльності.

Термін: постійно

Відповідальні: слухачі ММО

3.    Розвивати творчість дитини, шляхом використання нетрадиційних форм, методів і прийомів у образотворчій діяльності.

Термін: постійно

Відповідальні: слухачі ММО

4.    Підвищувати професійну майстерність слухачів міського методичного обʼєднання.

Термін: постійно

Відповідальні: слухачі ММО

0 Comments

Складання розкладу занять

При складанні розкладу занять, необхідно керуватися наказом МОН України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності».  


Слід  дотримуватися домірних віку норм тривалості занять, передбачати раціональне чергування  видів  діяльності на кожному з них (розумова, рухова, практично-прикладна) та  доцільне використання  місць  для проведення занять (зокрема, спортивної і музичної зали, студійних кімнат, плавального басейну, ігрового, фізкультурного майданчика тощо).  

Організована  навчально-пізнавальна  діяльність  дітей  у  формі  занять планується  переважно на першу половину дня. Допускається  проведення  деяких  занять у другій половині дня. Це може стосуватися занять з фізичної культури (зокрема, з плавання), образотворчої діяльності тощо. Такий підхід дозволяє більш рівномірно  розподілити інтелектуальні, психоемоційні й фізичні навантаження на дітей упродовж дня, ефективніше використати періоди максимально високої розумової активності й працездатності для засвоєння складнішого програмового матеріалу, підвищення продуктивності інтелектуальної діяльності.     


Подаємо орієнтовнйи розклад занять для дітей дошкільного віку


Орієнтовний розклад занять для молодшої групи (11 занять)

Понеділок 

1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

2.Здоров’я та фізичний розвиток

Вівторок 

1.Логіко-математичний розвиток

2.Художньо-продуктивна діяльність (музичне виховання)

Середа 

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

2.Художньо-продуктивна діяльність (образотворча діяльність: ліплення)

ІІ пол.дня

3. Здоров’я та фізичний розвиток

Четвер

1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природним довкіллям

2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне виховання)

П’ятниця 

1.Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художньо-продуктивна діяльність (образотворча діяльність: малювання)

2. Здоров’я та фізичний розвиток


Орієнтовний розклад занять для середньої  групи (12 занять)

Понеділок 

1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

2. Художньо-продуктивна діяльність (образотворча діяльність: аплікація/конструювання)

ІІ пол.дня

3.Здоров’я та фізичний розвиток

Вівторок 

1.Логіко-математичний розвиток

2.Художньо-продуктивна діяльність (музичне виховання)

Середа 

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

2.Художньо-продуктивна діяльність (образотворча діяльність: ліплення)

ІІ пол.дня

3. Здоров’я та фізичний розвиток

Четвер

1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природним довкіллям

2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне виховання)

П’ятниця 

1. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художньо-продуктивна діяльність (образотворча діяльність: малювання)

2. Здоров’я та фізичний розвиток


Орієнтовний розклад занять для старшої групи (15 занять)

Понеділок 

1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

2. Художньо-продуктивна діяльність (образотворча діяльність: аплікація/конструювання)

3. Здоров’я та фізичний розвиток

Вівторок 

1. Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення з природним довкіллям

3. Художньо-продуктивна діяльність (музичне виховання)

Середа 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота)

2. Художньо-продуктивна діяльність (образотворча діяльність: ліплення)

3. Здоров’я та фізичний розвиток

Четвер 

1. Логіко-математичний розвиток

2. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природним довкіллям

3. Художньо-продуктивна діяльність (музичне виховання)

П’ятниця 

1. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художньо-продуктивна діяльність (образотворча діяльність: малювання)

2. Ознайомлення з соціумом

3. Здоров’я та фізичний розвиток


Зверніть увагу на назву наказу — «Про затвердження ГРАНИЧНО допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності» Ключове слово – ГРАНИЧНО. Тож зовсім необов’язково гранично навантажувати дітей. А завдання таких освітніх ліній, як «Ознайомлення із соціумом» та «Ознайомлення з природним довкіллям» можна успішно реалізовувати, поєднуючи їх із завданнями освітньої лінії «Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування».


Також однією з ключових є рекомендація цього наказу щодо побудови освітнього процесу за блочно-тематичним принципом. Зокрема в наказі зазначено: «Необхідно враховувати, що значному скороченню організованих форм навчальної діяльності (занять) сприяє блочно-тематична організація освітнього процесу на засадах інтеграції, яка істотно знижує навчальне навантаження на дітей. При цьому тривалість інтегрованого заняття може дещо збільшуватись за рахунок постійної зміни різних видів дитячої діяльності (на 5, 10, 15 хвилин відповідно в молодшій, середній, старшій групах), проте інтегроване заняття може замінити всі інші, крім занять з фізичної культури й музичного виховання. Тобто щодня можна проводити одне інтегроване заняття, закріплюючи набуті дітьми знання і вміння в різних видах дитячої діяльності протягом дня».


Тобто нові знання слід подавати під час інтегрованих занять.

0 Comments

Пройшло настановче засідання «Фізкультурної мозаїки»

Настановче засідання міського методичного об'єднання «Фізкультурна мозаїка» 8 вересня пройшло в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) № 1 «Калинка». 

 

Голова ММО  – Пінчук Тетяна ознайомила присутніх із інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації освітньої роботи в дошкільному навчальному закладі у 2015-2016 н. р. Міністерства освіти та науки України.

 

Слухачі отримали паперові носії переліку навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти та науки України.

План роботи міського методичного об’єднання було схвалено до роботи у 2015-2016 н. р.

 

Велася мова про міське спортивне свято, яке планується провести у березні 2016 року під час  весняних канікул. Орієнтовна назва  свята «Ой на ярмарок та й на ярмарок!». Керівник ММО звернулся з проханням до слухачів підбирати вправи, ігри, таночки до тематики свята. 

 

З питань фізкультурно-оздоровчої роботи була проведена серед присутніх презентація-вікторина. 

 

Було вироблено  рекомендації засідання.

0 Comments

Пройшло настановче засідання «Фантазії образотворчості»

Настановче засідання міського методичного об’єднання «Фантазії образотворчості» пройшло у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) № 8 «Теремок» 7 вересня.

 

Голова ММО, Надія Михайлівна Дорошок, визначила  пріоритетні  напрямки роботи ММО. Слухачі схвалили план роботи ММО «Фантазії образотворчості» на 2015-2016 н. р.

 

Про нетрадиційні техніки малювання як засіб розвитку дитячої образотворчої діяльності підготувала розповідь-презентацію Надія Дорошок.

 

Присутнім було запропоновано намалювати такими предметами: гуашшю, паличками, морквою, зім’ятим папером, листочкам із дерев, поролоном тощо  осінній сюжет. 

Слухачами було розроблено проект рекомендацій. 

0 Comments

Про програми та посібники

Серед  рекомендованих програм і методичних посібників для забезпечення програмно-методичного супроводу освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах є і видання, які можна читати в електронному доступі на сайті Міністерства освіти та науки України. 


Зокрема, програми «Українське дошкілля», «Соняшник. Комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку», «Соняшник. Комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей раннього віку», «Я у Світі», «Оберіг».


В організації художньо-естетичного розвитку в доступі програма «Радість творчості», а також парціальні програми «Про себе треба знати, про себе треба дбати», «Скарбниця моралі», «Казкова фізкультура», «Грайлик». Їх можна читати, перейшовши за посиланням.

0 Comments

Пройшло настановче засідання методичного об'єднання «Дефектолог.INFO»

Сьогодні відкрили сезон настановчих засідань міських методичних об’єднань у новому навчальному році (далі  – ММО) вчителі-дефектологи міста. 

 

Вітали присутніх слухачів Тетяна Машковська, завідувач дошкільним навчальним закладом комбінованого типу (ясла-садка) «Центр розвитку дитини», і Тетяна Кузьміна, вихователь-методист садочку .


На засіданні «Дефектолог. INFO» головувала ММО Тетяна Новожилова, яка ознайомила присутніх із основними тезами інструктивно-методичних рекомендацій «Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році».


Програмне забезпечення для дітей дошкільного віку з особливостями психічного розвитку частково представлено на сайті Міністерства освіти та науки України.


Також перелік міститься у листі Міністерства освіти та науки України від 13.08. 2015 № 1/9-387. 

 

Про бінарне психолого-логопедичне обстеження дітей дошкільного віку розповіла Тетяна Шикун, вчитель-логопед «Центру розвитку дитини».

 

Слухачі ухвалили план роботи ММО «Дефектолог. INFO» на 2015-2016 н. р.


 Є намір провести одне з засідань на базі дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 6 «Крунк» та одне засідання на базі «Центру розвитку дитини» з залученням працівників Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

 

Слухачам для перегляду було представлено виставку поліграфічних та періодичних видань із проблеми корекційно-відновлювальної роботи в навчальних закладах.


Були вироблені такі рекомендації:

  • продовжувати створювати науково-методичні умови для безперервного вдосконалення фахового рівня педагогів;
  • забезпечувати спеціальні освітні потреби дітей дошкільного та шкільного віку з особливостями психофізичного розвитку при організації корекційно-розвивального виховання та навчання.
0 Comments

Музика осені

За календарем уже осінь. Цьогоріч її щедрість виявилася по-літньому спекотними днями, сухим повітрям, теплими, ледь свіжими ночами.


Останні подихи літа дарують нам спогади про нього.


Та все ж осінь робить свою роботу. У садах наливається виноград, зріють різні сорти яблук, груш, ніжаться під пекучим сонечком гарбузи. Чарівний пензель золотої осені малює всюди на своєму шляху. Незабаром можна буде спостерігати осінні відльоти птахів.


Осінні місяці ще попереду. Насолоджуйтеся цими днями.


Запрошуємо вас послухати мелодії осені від Людовіко Ейнауді – італійського композитора-неокласика, відомого своїми композиціями до фільмів «1+1», «Самба» та інших. Також потішать слух мелодії молодого американського композитора Кіта Кенніффа. Слухаємо!

0 Comments

З днем знань!

З днем знань, із Першовереснем!


Для кожної людини знання є необхідною складовою. 


Знання – це свобода і незалежність, бо освічена людина не піддається маніпулюванню.


Знання – це найсильніша зброя, бо освічена людина здатна вщент розбити будь-яку брехню чи міф.


Знання – це майбутнє, бо освічена людина знає, як змінити світ на краще. 


Зі святом, колеги!

0 Comments