Пройшло засідання міського об'єднання завідувачів та вихователів-методистів

 

13 березня в закладі дошкільної освіти № 4 "Марите" пройшло чергове засідання  міського методичного об'єднання (далі ММО) "Управлінський діалог.Next".

Більше фото тут.

Керівник ММО Івашко Н. І., завідувач закладом "Марите", познайомила присутніх із Кондратець Інною Вікторівною, старшим викладачем кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатом  педагогічних наук. 

 

На засіданні були присутні: спеціаліст управління освіти Васянович О. В., методист із дошкільної освіти міського методичного центру Терещенко І. А., завідувачі, вихователі-методисти закладів дошкільної освіти міста. 

 

Інна Вікторівна запропонувала слухачам майстер-клас із теми «Рефлексія як ефективний інструмент самоменеджменту».

Присутні розгорнуто говорили про поняття рефлексії та рефлексійної культури у філософії, психології і педагогіці, спробували здійснювати рефлексії в особистому житті та в професійній діяльності.

 

Під час спілкування - з'ясували, що рефлексія - це нагальна потреба часу, можливість по-новому себе відчувати, бачити іншими очима людей та навколишній світ.

 

Зі слухачами були проведені  інтерактивні вправи: «Моє ім’я в історії»; «Розповідь моєї особистої речі про мене» тощо.

 

Під час графічної вправи «Ментальна карта моєї професійної цілі» педагоги набували уміння визначати цілі та кроки до їх реалізації. 

На останок колеги мали можливість відрефлексувати щодо сьогоднішнього засідання, засобами виконання різноманітних вправ: "Рефлексійна долонька", "Рефлексійний опитувальник", "Анкета - піктограма" тощо.

 

 

Для гості було проведено екскурсію закладом.

 

Інна Вікторівна висловила слова вдячності до всіх присутніх колег. Зазначила про те, що її  зворушила  історія створення міста, щиро потішилася за вміння колективу "Марите" зберігати автентичні надбання: картини латвійських художників, що прикрашають дошкільний заклад тощо. 

 

Зустріч пройшла продуктивно та підвищила рівень педагогічного спілкування практиків та науковців.

Write a comment

Comments: 0