Пройшло засідання "Управлінського діалогу"

9 грудня в дошкільному навчальному закладі № 5 «Джерельце» пройшло засідання міського методичного об’єднання (далі ММО) «Управлінський діалог. Next».


На засіданні були присутні: провідний спеціаліст по роботі з дошкільними навчальними закладами відділу освіти Васянович О. В., методист із дошкільної освіти міського методичного центру Терещенко І. А., завідувачі, вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів міста. 

Тема засідання була присвячена використанню інноваційних педагогічних технологій у дошкільному навчальному закладі.

Для присутніх було запропоновано фрагменти занять за технологіями: Глена Домана - навчання дітей енциклопедичним знанням (провела вихователь Симонова Я. М., ІІ молодша група); Жана-Овіда Декролі - оригінальний метод навчання читання – (провела вихователь Бєлагаєва І. В., середня група); методика навчання ранньому читанню за Л. Шелестовою (провела Ткаченко С. В., старша група);  Пащенко О. Л. - школа ейдетики, розвиток образної пам’яті (провела вихователь Михайлинина О. М. із дітьми 1 класу).

 

Керівник  ММО – Кириленко Т. В. запропонувала висловити думки по колу щодо переглянутих фрагментів занять, попередньо обравши кожному із присутніх певну роль, відповідно до жеребу, як-от: вихователя-методиста, мами, дитини, вчителя початкових класів, практичного психолога тощо. 

 

Загалом присутні зійшлися на думці про впровадження елементів педагогічних освітніх  технологій у освітній процес дошкільного закладу. Завдяки їх використанню поліпшується  якість  освітнього процесу. 

Було переглянуто відеофільми, що розкривали тему «Педагогічна технологія – це захопливо та цікаво». Кожен вихователь-методист дошкільного навчального закладу повідав про впровадження педагогічних інноваційних технологій.

 

Вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 1 «Калинка» Топчій О. І. розповіла про використання гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського у освітній процес закладу.

Впровадження вчителем-логопедом Шикун Т. В. у дошкільному навчальному закладі «Центр розвитку дитини» мнемотехнології є успішним із дітьми-логопатами, зазначила Кузьміна Т. О., вихователь-методист закладу.

Про експериментальну-дослідницьку діяльність у дошкільному закладі № 4 "Марите" розповіла вихователь- методист дитячого садка Хоменко О. М. Її впроваджує Масан С. В., яка працює з дітьми середнього віку. 

Надточей В. О., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 6 «Крунк» поділилася досвідом із втілення технологій М. Монтессорі, Г. Домана, М. Зайцева, методу проектів, навчально-методичного посібника «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» за методикою А. Богуш, Н. Гавриш.

Примаченко О. Є., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 8 «Теремок» зазначила про   втілення  національних ідей щодо впровадження спадщини С. Русової та методики М. Монтессорі. 

На останок вироблено рекомендації засідання.

 

Для сучасного етапу розвитку дошкільної освіти  характерна широка наявність у ньому інноваційних процесів. Особливістю організації та проведення навчально-виховного процесу на сьогодні є співіснування двох стратегій - традиційної та інноваційної. 

З метою підвищення якості навчально-виховного процесу, забезпечення його інноваційного розвитку, рекомендуємо:

1. Впроваджувати та використовувати нові максимально ефективні технології навчання і виховання, які  формують високоадаптовану до змінних умов, активну, діяльну, творчу особистість,  на забезпечення адекватності навчально-виховного процесу і його результатів вимогам суспільства.  

 

2. Постійно створювати належні умови для підвищення науково-методичного супроводу педагогів з питань впровадження та використання в навчально-виховному процесі інноваційних педагогічних технологій.

 

3. Формувати у педагогів нові професійні дії, спрямовані на вирішення актуальних проблем виховання і навчання з позицій особистісно-орієнтованої освіти, оновлення форм і засобів здійснення навчально-виховного процесу.

 

4. Долучати батьків до впровадження ефективних технологій навчання і виховання шляхом надання допомоги у створенні розвивального простору.

Write a comment

Comments: 3
  • #1

    Наталія (Thursday, 10 December 2015 08:20)

    Дуже цікава і актуальна тема! Тим більше, що говорили і демонстрували практики!

  • #2

    Ірина (Thursday, 10 December 2015 17:53)

    Так, тема цікава. Є над чим працювати і чим ділитися. Необхідно проводити діагностику проведеної роботи на кожному з етапів та мати наукового керівника.

  • #3

    Наталія (Thursday, 10 December 2015 20:52)

    А наукового керівника дійсно треба мати.