Кваліметрична модель визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку

Шановні колеги! Пропонуємо ознайомитись із листом МОН № 1/9-535 від 06 листопада 2015 року щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі. 


Якість дошкільної освіти визначається за численними параметрами, основними з яких є цілісний гармонійний розвиток  дитини дошкільного віку та її готовність до початкової школи. Отримати  цілісне уявлення про рівень розвиненості, вихованості і зіставити фактично досягнуті результати з очікуваними дає змогу кваліметричний підхід до організації моніторингу оцінювання якісних показників за допомогою кількісних балів (за методикою Г. Єльникової).


Цей підхід сприяє створенню оптимальних умов для розкриття потенційних можливостей кожної дитини.

Таке оцінювання може проводити як сам педагог, так і вихователь-методист дошкільного навчального закладу.


Рекомендовано проводити оцінювання двічі на рік:

перше оцінювання — на початку року у вересні-жовтні для корекції освітньої діяльності вихователя

друге — у квітні-травні для визначення сумарного кінцевого показника розвиненості дитини, а також невикористаних резервів розвитку дитини.

У відомстві наголошують, що використання кваліметричної моделі оцінювання розвитку дитини можливе лише за наявності комп’ютера та за бажанням колективу дошкільного навчального закладу.

Write a comment

Comments: 0