З прийдешнім Новим роком!

Комментариев: 4

Пройшло засідання методичного об'єднання "Диво-гра для малюка"

15 грудня в приміщенні дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 5 «Джерельце» пройшло засідання міського методичного об’єднання (далі ММО) «Диво-гра для малюка». 

 

На засіданні було прослухано консультацію-презентацію про методику Марії Гмошинської "Художники в памперсах", яку підготувала Тетяна Іванівна Ложкіна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 1 «Калинка».  

 

Було переглянуто відео-заняття з дітьми першої молодшої групи, яке провела разом із вихованцями Примак Ольга Миколаївна, вихователь дошкільного навчального закладу «Джерельце». 

 

Вихователь Примак Ольга Миколаївна висловила думку про те, що  робота з батьками є цікавою, складною і звісно, проведення спільного заходу, як-от, відкритого заняття додало певного  педагогічного досвіду.   

 

Слухачі  подякували за проведене заняття, обговорили його. 

 

Кожен із слухачів продемонстрував малюнки індивідуальні чи групові, на яких були використані  техніки: дитячі долоньки, малювання пальчиками. 

 

Наостанок керівник ММО - Ткаченко С. В.  виробила  рекомендації засідання.

 

З метою започаткування та подальшого впровадження елементів  методики Марії Гмошинської «Художники в памперсах» у освітній процес дошкільних навчальних закладів, рекомендуємо:

 

1. Розвивати у дітей природні нахили, здібності, обдарування, шляхом використання нетрадиційних форм, методів і прийомів у образотворчій діяльності.

 

2. Поглиблювати знання батьків про виховні та розвивальні можливості  художнього мистецтва та шляхи їх реалізації в умовах родини. 

 

3. Продовжувати здійснювати художньо-естетичне виховання дошкільнят у співпраці дитячого садка з родиною.           

 

4. Здійснювати художньо-естетичне виховання дошкільників на основі широкої інтеграції, охоплюючи різні форми роботи з дітьми.

Комментариев: 0

З'явився рядок пошуку

Для полегшення пошуку інформації на сайті відкрито опцію "Пошук".

 

Вона розміщена на головній сторінці сайту  поруч із опціями "Музика" , "Календар". Запрошуємо до спілкування!

Комментариев: 0

Пройшло засідання "Управлінського діалогу"

9 грудня в дошкільному навчальному закладі № 5 «Джерельце» пройшло засідання міського методичного об’єднання (далі ММО) «Управлінський діалог. Next».


На засіданні були присутні: провідний спеціаліст по роботі з дошкільними навчальними закладами відділу освіти Васянович О. В., методист із дошкільної освіти міського методичного центру Терещенко І. А., завідувачі, вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів міста. 

Тема засідання була присвячена використанню інноваційних педагогічних технологій у дошкільному навчальному закладі.

Для присутніх було запропоновано фрагменти занять за технологіями: Глена Домана - навчання дітей енциклопедичним знанням (провела вихователь Симонова Я. М., ІІ молодша група); Жана-Овіда Декролі - оригінальний метод навчання читання – (провела вихователь Бєлагаєва І. В., середня група); методика навчання ранньому читанню за Л. Шелестовою (провела Ткаченко С. В., старша група);  Пащенко О. Л. - школа ейдетики, розвиток образної пам’яті (провела вихователь Михайлинина О. М. із дітьми 1 класу).

 

Керівник  ММО – Кириленко Т. В. запропонувала висловити думки по колу щодо переглянутих фрагментів занять, попередньо обравши кожному із присутніх певну роль, відповідно до жеребу, як-от: вихователя-методиста, мами, дитини, вчителя початкових класів, практичного психолога тощо. 

 

Загалом присутні зійшлися на думці про впровадження елементів педагогічних освітніх  технологій у освітній процес дошкільного закладу. Завдяки їх використанню поліпшується  якість  освітнього процесу. 

Було переглянуто відеофільми, що розкривали тему «Педагогічна технологія – це захопливо та цікаво». Кожен вихователь-методист дошкільного навчального закладу повідав про впровадження педагогічних інноваційних технологій.

 

Вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 1 «Калинка» Топчій О. І. розповіла про використання гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського у освітній процес закладу.

Впровадження вчителем-логопедом Шикун Т. В. у дошкільному навчальному закладі «Центр розвитку дитини» мнемотехнології є успішним із дітьми-логопатами, зазначила Кузьміна Т. О., вихователь-методист закладу.

Про експериментальну-дослідницьку діяльність у дошкільному закладі № 4 "Марите" розповіла вихователь- методист дитячого садка Хоменко О. М. Її впроваджує Масан С. В., яка працює з дітьми середнього віку. 

Надточей В. О., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 6 «Крунк» поділилася досвідом із втілення технологій М. Монтессорі, Г. Домана, М. Зайцева, методу проектів, навчально-методичного посібника «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» за методикою А. Богуш, Н. Гавриш.

Примаченко О. Є., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 8 «Теремок» зазначила про   втілення  національних ідей щодо впровадження спадщини С. Русової та методики М. Монтессорі. 

На останок вироблено рекомендації засідання.

 

Для сучасного етапу розвитку дошкільної освіти  характерна широка наявність у ньому інноваційних процесів. Особливістю організації та проведення навчально-виховного процесу на сьогодні є співіснування двох стратегій - традиційної та інноваційної. 

З метою підвищення якості навчально-виховного процесу, забезпечення його інноваційного розвитку, рекомендуємо:

1. Впроваджувати та використовувати нові максимально ефективні технології навчання і виховання, які  формують високоадаптовану до змінних умов, активну, діяльну, творчу особистість,  на забезпечення адекватності навчально-виховного процесу і його результатів вимогам суспільства.  

 

2. Постійно створювати належні умови для підвищення науково-методичного супроводу педагогів з питань впровадження та використання в навчально-виховному процесі інноваційних педагогічних технологій.

 

3. Формувати у педагогів нові професійні дії, спрямовані на вирішення актуальних проблем виховання і навчання з позицій особистісно-орієнтованої освіти, оновлення форм і засобів здійснення навчально-виховного процесу.

 

4. Долучати батьків до впровадження ефективних технологій навчання і виховання шляхом надання допомоги у створенні розвивального простору.

Комментариев: 3

Мелодії зими

Цьогорічні зимові ранки по-осінньому теплі. Фарби зими зовсім бідні. Снігу немає, дерева вже скинули листя і лише височінь неба виблискує ясним голубим світлом та білими хмарами. 


Ми з нетерпінням чекаємо на святкову атмосферу: сніг, морозчик, незабутню казку Нового року та прийдешнього Різдва. 


А поки зимовий настрій дарують мелодія Джона Уільямса з кінофільму «Один вдома» та інструментальна версія відомої пісні «Let it Snow». Слухаємо!


Комментариев: 0

Увага! Нагадування про конкурс

Дошкільні навчальні заклади міста долучилися до вернісажу дитячих малюнків «Чарівний дивосвіт барв енергозбереження».

 Вернісаж проводиться протягом 2015/2016 навчального року в ІІ етапи:

-    І етап (відбірковий). Проводиться на локальному рівні в кожному дошкільному навчальному закладі міста до 01.12.2015 року.

-    ІІ етап  (міський). Триває з 01.12.2015 до 29.01.2016 року.

Останній день подання малюнків – 29.01.2016 року.

Комментариев: 2